onsdag 1. desember 2010

Gud er alltid god og trofast! Uansett!


Her er en av danse gruppene vi har i MV, et område nord i Berlin. Tar ca. en time å reise dit.
Anne er hun som har fått ansvaret for å lære de yngre barna en dans. Så samtidig som jeg driver med Tanzwerkstadt, får Anne, en som er fra kirken der, også ta utfordringer og vokse og lære å lede. :-) Hun gjør en god jobb. Barna er veldig utfordrende! Kjempe vanskelig å få de til å være konsntrert og følge med. Spesielt når jeg ikke er helt flytende i tysk akkurat er det vanskelig å kommunisere skikkelig. Mange ganger vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Heldigvis var denne Tirsdagen mye bedre! Jeg kunne si tusen takk og si at de var kjempe flinke til å høre etter! Det var godt.
DTS studentene har fått prøve seg på å ha ansvar for neste time med de eldre, der de har hatt ansvar å lære vekk det de kan. :-)

Ingen kommentarer: